piątek, 1 lutego 2013

U Oli.

Byłam sobie z wczoraj na dzisiaj u Oli na noc ;) Porobiłyśmy pare zdjęć. Troche mi , troche jej. I jedne wyszło jej psa teodora ♥


Rozmawiałam przed obiadem z mamą. Dużo się może zdarzyć. Nie chce opuszczać znajomych z Polski , ale nie chce tu mieszkać. Możliwe , że znowu się wyprowadzimy do Anglii. Być może nawet od następnego roku szkolnego. Tam mam większe możliwości. Jest lepiej , ludzie pozytywniejsi , atmosfera lepsza , więcej atrakcji. Ale nie chce opuszczać tych , których już tu poznałam , zaprzyjaźniłam się. To naprawdę dla mnie dużo znaczy. A teraz znowu się przeprowadzać , znowu być nowa bo nie mam zamiaru iść do dziewczęcej szkoły , w której są moje stare koleżanki. Jak można chodzić do szkoły gdzie są wyłącznie dziewczyny? No jak? Nuda taka pewnie , że o ja .. Aż się łezka kręci w oku , że za rok może będę teraz siedzieć z nowymi znajomymi u mnie w domu i będziemy sobie wcinali jakiś ''angielski'' obiad. Aż tak trochę głupio. Mogłam się w ogóle nie wyprowadzać wtedy z Londynu , no ale cóż to nie był mój wybór. To przykre , ale wole się rozwijać i coś w życiu osiągnąć , niż siedzieć w tej dziurze zwanej Nidzicą przy komputerze , mogłabym robić dużo innych rzeczy. Żeby jechać do zasranego kina muszę jechać do Olsztyna. A tak to wyjdę i mam wszystko. Większe miasto - większe możliwości. Jak byłam młodsza to , to wszystko niby inaczej wyglądało , że ja tak naprawdę nigdzie nie wychodziłam bo do koleżanek strasznie daleko , one nie mogły bo za młode i w ogóle bla bla bla. Teraz jestem starsza i wszystko by było inaczej. I pomyśleć , że za rok będę miała zdjęcie klasowe z nowymi ludźmi , tamci o mnie zapomną. Przecież z czasem w końcu zapomną .. Może Ci prawdziwi przyjaciele nie zapomną , a reszta tak. Kiedyś wszyscy na mnie nasikają i powiedzą : ''mam cię w dupie radź se sama , nie moja sprawa''
Tak będzie , zobaczycie.
I tak trochę zamulam. Słucham Justina Biebera - Nothing like us. I jest mi z tym dobrze. Czekam na hejty dotyczące tego. Mam to gdzieś.
Dowidzenia i jakaś moja fota jeszcze

Jak coś to pytajcie na ask - http://ask.fm/rewoci


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz